Blogger Templates

Friday 21 October 2011

suka suki :)

hoho..sy kembali..hee..semalam 20 oct kan..sweet sgt semalam :)
pas abeh kelas law..g jumpe pn hatizal na mintak sign surat mc..then tibe lak turun bawah jumpe si die..hehe..
senyum pai ke telinge..huhu..egat dy ta cam..upenye dy cam..siap toleh dua kali lg..
then g lak kantin..dy follow dari belakang..giler segan arh..pai kantin..dy dok usha jew..senyum2..eii segan laa(muke gatal)..hakahak..da abeh makan pe sume dy teros je follow aku na g mane..perasan sgt kot dy ikot..hee..then time undway na g jabatan aku tgo dy..naseb bek dy tego blik..layan jew..hee..ade can la kann..hahaha..seronok dapat sembang laupun kejap jew..:)..then tbe mlm lak..aku kua gan dy(alonk)..aku teman dy sehari suntuk..sebb dy na aku teman dy..so teman jela kan :)..seronk semalam ngan dy..rase rapat jew cm dulu lagi..aku tetap syg ko!he say something " i love u " :)..thanx syg :)

No comments:

Post a Comment