Blogger Templates

Tuesday 18 October 2011

my heart's

4 okt 2011..na cite jugak tarikh ni lau pun da lepas..huhu..
tarikh ni tarikh dimane aku dilahirkan at dunie ni oleh mama aku..
ermm time hari nie best,hepy,sweet..hee..
mlm tuh dy keje..aku egt dy lupe tarikh keramat..tapi ta pun..yela da syg kan..hee..
dy mcj aku..ajak kua,katenye mlm ni buf day girl..jadi dy na bawak jalan2..sumpah seronok dga :)
pas dy abeh keje kol 10 uh..dy blik uma tuka baju,pakai ensem2,wangi2..hee..dlm mase yg same aku pun same la kan..dy suh pkai comel2(aku an memg cumel)..haha..perasan giler an..
aku pun siap2 la..tgu dy dtg uma amek..ternanti2 kedtagan uh :)..then bile dy samapi dy bawak aku g pacific pd mulenye..egt na tgok wyg tapi da lewat an so ta jadi la..jadi tuka plan dy bawak aku g pulau..duk tepi pantai uh minum air anggur gan koci..esshh nampak nye lapar..huhu..so kami sembang la mcm2 semantara tgu tepat kol 12 mlm kan..hee..bile na sampai kol12 dy org  first yg wish :)..hepy weyh..dy ckp
"selmat hari jadi syg.da besar pun kamu,da 19 thun pun,so perangai kene mcm org besar.jage diri.jgn nakal.ty sem depan LI dy kap jgn pernah lupe dy.sebb dy ta penah lupe sy :).then sy sebut sy syg awak taw'..
ni la kate2 dy bes kan dapat wish depan2..seronok sgt..aku egat kate2 dy..senyum je kan :)..hee..pas abeh wish uhh kiteorg undway na blik prai pun hujan,ahh redah jew..malm tuh kiteorg jalan2 jew..rapat weyh gan dy..aku syg dy sgt2 :)thanx syg..

bear tuh sem1 nye bufday,yg hijau uh sem3..
sem ni la kan..hee

cumel ta :)
sweet ta kami..hee..

No comments:

Post a Comment